Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 20 augusti 2014

Konstigt

Jag förstår mig inte på min kropp längre...
Hade vanlig mens i början av juli (första efter missfallet). Sen konstig mens i början av augusti.
Började blöda 9 augusti och blödde rejält i 4 dagar, sen var det plötsligt över. Som att vrida på och av en kran...?!? Idag när jag kom till jobbet och gick på toa så blöder jag???
Dag 11. Skumt! Jag har aldrig någonsin haft ägglossningsblödning förut.
Blir inte riktigt klok på vad det här ska föreställa.


Började fundera över om förra mensen var någonting skumt för jag har varit så himla kissnödig sista tiden och haft lite halsbränna och juicen på morgonen började plötsligt smaka blä.
Var lite inne på att testa mig faktiskt, men imorse hann jag inte och nu är jag mest förvirrad och inte så förhoppningsfull längre.


Lillbusen är inskolad på nytt dagis, nära för både mamman och pappan att hämta honom. Mindre grupp med barn. Det känns bra, jag vill INTE vara hemma lika mycket som under vårterminen!!!
Vi vabbade ju och var sjuka själva mer än vad vi var på jobbet...
Inget gråt vid lämningen igår och idag. Det gör ju att det känns LITE lättare att lämna honom. Med betoning på lite. Jag vill ju själv umgås med honom hela dagarna ju! Typiskt att man måste tjäna pengar. Vore jag ekonomiskt oberoende skulle jag ha honom på dagis max 15 timmar i veckan. Max.


Han pratar mer och mer, och en hel del av det förstår man. I alla fall jag och hans pappa ;-)
Roligaste ordet just nu är "fitta", som han säger när han ska säga "filten". När han vill ha filten när han sitter i soffan t.ex. Hahaha. Nästan rätt, men inte riktigt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar