Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 12 december 2011

Ruvardag 17 och tjuvtestet

Jag har testdag imorgon, men kunde inte låta bli imorse...
Jag doppade en sån där sticka från testlagret och såg genast att det blev bara ett streck. Kontrollstrecket.
Jaha, som vanligt då tänkte jag och la stickan i fönstret på toan.
Tvättade händer och sneglade till på stickan efter 1-2 min. Den ska avläsas inom 5 min står det.
Vad ser jag om inte TVÅ streck!??!!!
Först svagt, men sen allt starkare :-)
Galopperade iväg och hämtade Clearblue som kostar betydligt mer än de från testlagret. Läste instruktionerna och doppade sen i 5 sekunder. La stickan i fönstret och väntade och väntade. Hela flärpen blev rosa, men inga band fick jag. Ett svagt svagt plus i testrutan, men fick ju inget alls i kontrollrutan. Fattar inte vad som gick fel. Men skit samma för testlagrets funkade ju finfint.
Tyvärr lite suddig bild, men jag tror nog ni ser strecken i alla fall...!!
JAG ÄR GRAVID!!!
Det vänstra är teststrecket och det starka till höger kontrollstrecket.
TACK FÖR ALLA HÅLLNA TUMMAR!!!
Det funkade!!! :-)
Nu håller jag mina tummar för er andra!

Idag regnar det. Men inget kan få mig att sluta le... :-D

6 kommentarer: