Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 12 mars 2013

Men NU då???

De såg 2 gallstenar på ultraljudet. Skulle få behandling mot dem på fredag. Ringde mamma som orkade bråka lite (TACK MAMMA!!!) och helt plötsligt knökade de in mig i dagens operationsprogram. Jag är SÅ tacksam!! Kanske får åka hem till mina älsklingar om nån dag eller två :-D Så nu är jag nyopererad IGEN fast via munnen ner till levern och gallgången. Svinont i halsen, annars rätt ok. Känns som halsfluss. Skav efter slangar och annat antar jag. Emils halvårskoll gick bra hälsade pappan. Emil var både lång och tung...eh...och sprutorna gjorde lite ont. Vägde tydligen strax över 10 kg. Mer än så vet jag inte i nuläget så får uppdatera senare :-)

1 kommentar:

  1. Skönt att det gick att ändra. Hoppas du får komma hem snart.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera