Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 19 april 2013

Eftermiddagslur

Jaha, så är det sovdags igen då. Eftermiddagssömnen :-)
Jag städar. Det går jättebra märker ni väl ;-)
Såå mycket roligare att surfa runt på datorn. Sen vill jag ju inte väcka älsklingen med att dra igång dammsugaren... I och för sig borde han inte vakna av den, men man VET ju aldrig. Skyller på det nu i alla fall *försöker se oskyldig ut".

Ska försöka mig på att baka en citronkladdkaka nu på eftermiddagen. Låter himla gott!
Hoppas att vi får äthjälp i helgen... Borde inte äta så mycket fikabröd, samtidigt så orkar jag inte banta heller. Skjuter på det ett tag. Viktigast är ju att få umgås maximalt med Emil :-)
Sambon har fixat nya däck till min gamla cykel så nu ska det bara inhandlas en barnsits så att jag och Emil kan ge oss ut på lite cykelutflykter i sommar om det är lämpligt väder för det. Jag LÄNGTAR!
Har haft problem med mina knän i flera år, men förra sommaren kunde jag cykla lite utan att det gjorde ont i dem så jag har höga förväntningar nu!!

Nähe, nu är han vaken igen. Han kan ju omöjligt höra när jag skriver?!? Han måste ha ett sjätte sinne :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar