Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 3 juni 2014

Dagens status

Byxorna känns trånga. Känner mig svullen och uppblåst.
Inget illamående, men det kom ju vecka 4+5 förra gången. Nu är det ju bara 4+2 än...
Trött är jag, men det kan nog mestadels bero på helgen och sömnbristen :-)

Idag är det min tur att hämta E på dagis. Jag LÄNGTAR! Det är så roligt att hämta honom.
Att se hur han skiner upp när han ser en och så släpper han allt han håller på med och kommer springandes.
När pappan har hämtat honom blir han först glad när jag kommer hem, sen springer han och hämtar mina tofflor och ger mig dem (det är hans eget påhitt!). Han har sett att jag alltid har tofflorna på mig inomhus så då vill han ge mig dem. Jättegulligt! Fast nu när det är 25 grader varmt är jag ju inte så jättesugen på att ha tofflor jämt, men när han kommer med dem har man inget val. Det är bara att ta på dem ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar