Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 2 juni 2014

Måndag morgon

Helgen passerade snabbt eftersom vi haft fullt upp hemma.
Vi hann i alla fall med en del lek och bus och gräsklipparåkning (till E's stora förtjusning). Alla fordon är roliga!

Imorse skulle jag testa mig. Ingen mens på hela helgen, men den har ju kommit senare än så här ibland. Man vet liksom aldrig riktigt säkert...
Så jag testade imorse. Ett streck såklart. Som alltid. Jag som nästan var säker på att det var nåt den här månaden.
Så jag borstade tänderna och funderade på om jag kanske borde ha en binda idag utifall, eller om jag skulle vara modig och vara utan tills mensen börjar.
När jag 5 min senare tittar på teststickan så är där ett ytterst svagt litet streck, knappt synbart men ändå ett streck. Jag vågar knappt tro det är sant!! Måste nog testa igen om några dagar och se om det blivit starkare. Tänk om!
Lite dålig tajming att vara höggravid mitt i värsta vintern i så fall...men det är ju i och för sig inget som säger att man behöver ha lika svåra foglossningsbesvär denna gången. Bodde ju i kjol, linne och foppatofflor (och inga strumpor) hela sommaren 2012. Blir himla kallt att gå runt så i januari-februari ;-)
Dagens status: lite halsbränna, annars inget speciellt.

2 kommentarer:

  1. Oh så spännande! :) Håller tummarna stenhårt! Själv "råkade" jag beställa gravtester på nätet igår, ooops!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart är det din tur att testa! Håller tummarna!!!

      Radera