Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 18 juni 2014

Drömmen som gick i kras...

Drömmen om en lillasyster åt Emil försvann imorse. Har varit lite rosa på pappret när jag torkat mig nu några dagar. Igår kväll var det lite rött. Satte på en binda över natten. Tur var väl det för fem imorse kände jag igen känslan från i februari. Blödde ner bindan och ut kom stora blodklumpar i toaletten. Har så dåligt samvete för jobbet att jag tänkte åka till jobbet i alla fall. Lämnade E på dagis, sen fick jag sån ångest för att få sån där störtblödning som sist att jag började tjuta. Åkte hem istället. Fick jourtid på gynakuten. De konstaterade att det var ett missfall och att fostret var borta redan. Fanns lite andra rester så jag fick cytotek att ta imorgon bitti. Plus en hel påse med värktabletter... Imorgon blir en jobbig dag antar jag. Jag som tänkte åka till jobbet imorgon. Gissar att det är en dum idé... Nu ska vi hämta E på hemvägen. Vilken himla TUR att jag har honom!!! Min älskade goa glada envisa lilla unge :-)

1 kommentar: