Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 28 maj 2014

Svårt att lära av sina erfarenheter tydligen

Eftersom jag testade negativt på ruvardag 10 då jag väntade Emil tyckte jag tydligen att det var en bra idé att göra ett graviditetstest imorse (som är ca 10 dagar efter ägglossningen). Logiken i det??
Såklart det var minus så det skrek om det. Vad hade jag väntat mig?
Nu ska jag hålla mig borta från testning till måndag. Antagligen har mensen redan kommit då.

Missade ett symptom igår:
Halsbrännan som kommer och går. Men den behöver ju inte heller betyda någonting...

Har koncentrationssvårigheter på jobbet. Dels för att jag är så trött att ögonen nästan går i kors och dels för att alla symptomen och alla funderingar bara snurrar runt i huvudet.
Imorgon är det i alla fall ledigt och Emils mormor kommer och hälsar på. Det ska bli kul, nu var det längesen de sågs och han har bara pratat i telefonen med henne på sistone.

Han har blivit mammig igen och det ska kramas och klängas på mig på dagis om morgnarna. Sen när jag ska gå blir han JÄTTELEDSEN och mamman tycker det är jättejobbigt att gå därifrån.
Hoppas vi snart är inne i en sån period då man sätter ner honom, han är glad och vinkar ivrigt hejdå. Då mår mamman SÅ mycket bättre när hon åker till jobbet...

2 kommentarer:

  1. Det är spännande det här. :) Dag 10 är ju väldigt tidigt att testa på, så det kan ju säkert hinna ändra sig. Hur är det, ni har inte gjort någon behandling va? Kommer ni att göra någon fler om du inte skulle funka av sig själv? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, ingen behandling nu men blev ju till vår stora chock spontangravida i början av året (missfall). Så det ÄR ju möjligt även om jag har svårt att tro det. Men hoppas gör man ju.
      Kram

      Radera