Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 20 september 2012

Förlåt!

Jag bloggar jättedåligt just nu. Ha tålamod! Jag kämpar för att överleva just nu... Min kropp orkar inte med att sova 2-4 timmar per dygn och all energi jag har går till Emil och att överleva själv. Lillkillen har magproblem och är väldigt gasig och skriker mest hela tiden och är otröstlig :-( Kommer en sista del på förlossningsberättelsen, men kan inte lova när. Ska börja uppdatera med inlägg så snart jag orkar. I natt fick jag sova 4 timmar i STRÄCK och sen 3 timmar till så idag känner jag mig som en ny människa!!

3 kommentarer:

  1. Vad fint namn ni valt!!
    Ta hand om dig och din familj. Vi finns kvar här när du är redo igen.
    Låter inte alls kul att få sova så lite. Det är nog ingen som fungerar med så lite sömn..=(
    Min mardröm nu är att det ska bli magproblem här med. Känslan av att man inte skulle kunna göra något när de har ont är hjärtskärande.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Förstår att du känner dig sliten. Hoppas att det vänder och att ni får sova lite mer snart. KRam

    SvaraRadera
  3. Hej, allt ok? Jag följer din blogg och hoppas det är bra med er! Jag har en 8 veckors hemma och känner igen mig i mycket av det du skriver. Det har hjälpt mig att följa din blogg de senaste månaderna.

    SvaraRadera