Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 18 september 2013

Full rulle

Nu är han tillbaka till sitt vanliga jag igen. Full rulle! :-)
Han börjar ha mer och mer åsikter om det här med mat.
Imorse till exempel ville han bara ha hälften av frukosten. Ingen fara eftersom hans normala portion skulle jag knappt få i mig... Han äter jättemycket gröt! När han inte vill ha mat/gröt/vatten/mjölk numera så skakar han ivrigt och bestämt på huvudet.
Så det är bara att gilla läget.

Nu är det ju ingen fara om han äter halv frukost tycker jag. Han lär ju vara mer hungrig vid lunchen eller middagen och äta desto mer då. Hoppas bara att han inte brås på sin far som tycker att frukost är näst intill onödigt...
Frukost som är sååå gott! Bästa måltiden på hela dagen tycker jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar