Lilypie Second Birthday tickers>

söndag 9 februari 2014

Konstig mens

Varning för ofräscha detaljer. Vill du inte läsa så klicka vidare till något annat. Igår på cykeldag 34 kom mensen. Bara pyttelite hela dagen med hyfsad mensvärk. Såg inte till nåt blod alls när jag duschade på kvällen. Satte ändå på en sån där extralång binda inför natten. Satt i soffan när jag kände att det kom blod. På 10 sekunder blödde jag igenom bindan, trosorna och mysbyxorna?!! Aldrig varit med om liknande störtflod... Gick på toa och ut ramlar 2 stora blodkoagel. En stor som ett hönsägg och den andra hälften så stor. Blev lite orolig faktiskt, men sen lugnade det sig och blev mer som vanlig mens brukar vara efter några dagar. Någon annan som varit med om liknande?? Tidigt missfall eller bara all mens på en gång?!? Läskigt var det i alla fall och jag var GLAD att jag var hemma!! Förlåt för äckliga detaljerna, men vill ju gärna höra om någon varit med om samma sak och vad det kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar