Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 21 december 2012

Sovmorgon

Hela nätter är bara att glömma. Det kommer väl kanske sen när han får gröt och välling och sånt?
Men att få sova 4 timmar (i sträck) är GULD!
Imorse var jag vrålhungrig vid amningen kl 4, så halv fem när Emil somnat om satt jag nere i vardagsrummet och åt frukost med julgranen som sällskap :-)
Så mysigt, kolsvart, levande ljus och en massa te...
Sen tassade jag upp försiktigt och la mig i sängen igen och somnade om. I åttatiden vaknade Emil och jag lyfte in honom i vår säng. Där låg vi och gosade och så somnade vi igen en sväng och gick inte upp förrän kl 11. Underbart!! Det behövde jag!

Passade på att se en film medan han sov första passet idag och när han sov andra passet (utomhus i vagnen) hann jag rida båda hästarna. Heja mig! ;-)
Bättre själavård finns inte!! Bebisgos, filmmys och ridning. Å snart är det jul och nu har vi pappan i huset hemma några dagar. LYCKA!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vissa dagar är jobbiga, vissa är jättebra. Andra är exceptionellt bra :-D

      Radera