Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 4 december 2012

Vinterkyla

Igår var det kallare än 20 minus så det blev ingen friskluft för Emil. Jag sprang ut själv en stund mitt på dagen och lunchfodrade. Tänkte att han får hellre skrika fem minuter inne än att jag släpar ut honom i kylan. Tack och lov vaknade han inte utan sov fortfarande när jag kom in så jag slapp det dåliga samvetet! :-D Idag är det kallt igen. Har sovit enormt mycket och gott i natt. Åtta timmar! I rad! Emil sov NIO timmar. Helt otroligt! Nu velar jag mellan att baka lite och städa eller...sova en stund till som vanligt. Är lite seg efter de senaste maratonnätterna. Godingen har somnat om och sover nu gott i vagnen så jag bäddar väl ner mig i soffan bredvid vagnen :-) Sömn kan man ju inte få för mycket av...;-)

2 kommentarer:

  1. 9 timmar! WOW

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, blir nästan lite rädd varje gång det händer (kanske varannan vecka). Tänk OM han slutat andas...

      Radera