Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 4 februari 2013

Det går upp å det går ner :-)

Har precis haft värsta natten på länge följt av bästa natten på länge.
Natten till igår så sov Emil 4 timmar tills vi gick och la oss. Sen var han vaken, ledsen, gnällig, stojig om vartannat i princip hela natten. 05:50 gick jag ÄNTLIGEN in och la mig i sängen och fick sova mer än 10 min i sträck.
Natten till idag sov Emil först 8,5 timme i sträck (vi sov 7) och sen fick jag 2 timmar till när Emil somnade om igen. Välbehövligt!
Tänk hur olika det kan vara :-)

Den jobbiga natten toppades dessutom av att sambon skrämde skiten ur mig mitt i natten (inte med mening dock). Jag stapplade upp vid halv fyra - fyra-tiden för att stoppa in nappen. Helt säker på att sambon ligger i sängen bredvid mig. Precis när jag ska öppna Emils dörr öppnas den och ut kliver sambon. Jag blev SÅ rädd att jag hoppade upp och ner på stället och skrek, varpå stackars Emil blev livrädd och började gråta :-/. Jag var ju så säker på att sambon låg i vår säng så jag trodde ju det var en inkräktare. Usch vad rädd jag blev. Halvsov ju också och var rätt groggy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar