Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 8 augusti 2012

Dagsfärsk bild vecka 40

Vecka 39+0 idag. Vecka 40!!
Bjuder på en dagsfärsk bild.

Kläderna sitter som korvskinn... Allt sitter åt. Bara vissa utvalda plagg som passar nu. Minsta lilla de klämmer på magen så svartlistas de :-)
Till och med remmen på morgonrocken är obehaglig, även om jag knyter så löst jag kan.
Men, jag har ju turen att få skrota runt här hemma bara (förutom mvc-besöken) så det gör inget att jag ser ut som hej kom och hjälp mig. Huvudsaken det är skönt!
När jag går ner och tittar till hästarna (för övrigt min enda motion numera... :-S ) är jag oftast iklädd klänning och gummistövlar. Snyggt som sjutton *ironisk* Hahaha.

Vaknade var 90:e minut hela natten för att kissa. TACK OCH LOV att vi har flyttat in husvagnstoan på övervåningen. Tror att jag skulle sova i vardagsrummet annars.
Det här med att vara utvilad till förlossningen... hur skulle det gå till?!? ;-)
Hoppas på att få en bebis som sover gott. Snäääälla tomten - jag avstår från alla julklappar om jag får en bebis som sover flera timmar i sträck :-D
Här är en bild från förra veckan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar