Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 9 augusti 2012

Sista mvc-besöket?

Idag på förmiddagen var vi på vårt ev sista mvc-besök. Fick en tid om 2 veckor för att då planera in igångsättning om inte bebisen kikat ut än. Ev igångsättning blir 29:e augusti. Idag hade magen minskat med en cm! Tydligen har lillen krupit längre ner i bäckenet :-) Blodtrycket var fint och andra prover tog hon inte. Hjärtljuden var 140 slag per minut. Bm märkte att lillen inte gillade när jag låg på rygg, så jag fick vända mig på sidan när hon skulle mäta blodtrycket.

2 kommentarer:

  1. Har inte hunnit kommentera bilden på din fina mage. Jag tycker nästan att det syns att din mage är lägre nu. Visst brukar magarna sjunka innan det sätter igång? Jag tror inte att det blir en igångsättning för din del.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blev låg redan efter vändningen vecka 35+0 :-)
      Hoppas att det inte dröjer SÅÅÅ länge. Man vill ju inte gå över 2 veckor :-)
      Kram

      Radera