Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 13 augusti 2012

Om en jobbig dag...

Födelsedagen hade kunnat vara liiite bättre... :-/

Fick vrålont i ryggen upptill, stod inte ut, spydde som en gris av smärtan.
Fick åka ambulans och fick morfin i födelsedagspresent. Spenderade först några timmar på akuten med ekg och massa blodprover. Sen några timmar på förlossningen där jag lyckades spy ner halva sängen (bm snodde ju spypåsen alldeles för snabbt). Nu får jag övernatta på bb med massa smärtlindring.

Men ingen bebis i sikte än på ett tag. Min sämsta födelsedag hittills faktiskt!! :-(

Middagen fick jag i form av dropp. Hoppas att förlossningen blir lite bättre än så här, annars föredrar jag nog kejsarsnitt... Trodde aldrig jag skulle säga en sån sak, men idag var ingen rolig dag alls!

Dags för en liten: sorry, men din gissning stryks. Slut på 12 augusti nu och ingen bebis i sikte :-)

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du mår bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott. Trodde det var 11e igår, därför missade jag att gratta dig :(.
    Men fy vilken otrevlig dag du måste ha haft. Det var ju just spy som du skulle få slippa!
    Lider med dej!! Hoppas att bebisen tittar ut snart å att du mår bättre.
    Tänker massor på dig!
    Ps. Sa ju att jag i stort sett aldrig har rätt på datumsgissningar ;).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men usch vad det lät trist och jobbigt.. Hoppas du mår bättre snart! <3
    kram [och grattis]

    SvaraRadera
  4. Hur mår du vännen? Hoppas allt e bra med er..
    Kram

    SvaraRadera