Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 21 augusti 2012

Tv

Det finns vissa tv-program som jag aktivt undviker just nu. Förlossningskliniken, Riskförlossningar mm. Är det inte väldigt många såna avsnitt just nu?! Eller så är det bara jag som tycker det för att jag försöker undvika dem :-) Man vet ju inte vad de visar för hemskheter och jag vill fortsätta tänka positivt om förlossningen!! Vill absolut inte se när folk snittas eller när de lägger ryggbedövningen. Dumt att oroa sig i förväg. Det är väl antagligen samma sak som alla gravidmagar man såg jämt och ständigt förut när man själv inte kunde bli gravid. Kanske alltid funnits dessa förlossningsprogram bara det att man inte lagt märke till dem förut :-)

2 kommentarer:

  1. Jag tittat på teve varje dag å jag har inte snubblat över dessa program (tack å lov!!!).
    Jag tror oxå att det är en bra ide att hålla sig borta från dem. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt! När jag än sätter på tv:n och zappar runt så är det ett sånt program på nån kanal. Till och med sambon har konstaterat samma sak nu under semestern ;-)

      Radera