Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 15 augusti 2012

Lite bilduppdatering

Har tagit mig till datorn så jag passar på att lägga in lite bilder :-)
Är lite irriterande att man inte kan lägga till bilder via mobilen och inte heller redigera layouten...
Blir ju inte direkt lättläst när man inte får göra radbyten!
Nåja, inget jag kan göra nåt åt. Hoppas att ni har överseende med mobilinläggen :-)

Här kommer lite bilder från mitt "födelsedagsfirande":
Vrålåket jag fick lift med. Snälla sambon tänkte på bloggen och tog en bloggbild ;-)

Min födelsedagsmiddag intas här. Har varit med om roligare och godare "mat".


Funderar lite på om jag ska ta och gå igenom förlossningsväskan igen. Kanske behöver tittas till efter att ha varit med till sjukhuset en sväng redan :-) Fast alla de roliga sakerna (de till bebisen) är ju redan omsorgsfullt packade och klara sen flera veckor!
Men det kan ju vara bra att ha koll på sina egna saker också. Även om jag fortfarande har en idé om att man i lugn och ro skulle kunna packa det sista innan man ska bege sig iväg. Men det KAN ju också bli bråttom...
Äh, jag går väl och fixar väskan. Är ju idag han ska vara "färdigbakad" enligt schemat så man vet ju aldrig. Dagen är ju inte slut än :-D

4 kommentarer:

  1. Fy bubblan för det du fått vara med om. Vet de vad som gjorde att du mått så dåligt? Han kan få hålla sig inne tills du fått tillbaka dina krafter..
    Hur mår du nu?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket mycket bättre! :-)
      Hugger lite i bröstkorgen när jag andas djupt, suckar, gäspar, hickar, nyser men ryggen är ok.
      Var nog att ryggmusklerna packade ihop... Är nog sviter från foglossningen kanske? Ofta spänd rygg plus hänga på kryckorna.
      Fast jag tycker nog er resa var liiite värre faktiskt!! Men alla drabbas väl av nåt antar jag ;-)

      Radera
  2. Hej. Har du laddat ner appen för blogspot? Använder mig av den när jag uppdaterar och vill lägga upp bilder och det brukar fungera bra :)

    Hoppas ert lilla underverk vill titta ut snart, jag vet hur jobbigt det är att gå över tiden.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, finns det en app nu!!? Det måste jag fixa genast! Tack!!
      Ja, jag hoppas också han vill komma ut snart :-D
      Kram

      Radera