Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 23 augusti 2012

Det blev inget litet lejon...

Nä, han är inte här än och från och med idag är det jungfruns tecken. Sista mvc-besöket idag och tid inbokad för igångsättning nästa vecka. Jag frågade hur vanligt det var med igångsättning och vi var tydligen 4:e paret de bokat in bara den här veckan från vår lilla mvc! :-o Men än hinner han ju komma ut självmant :-) Har lite dåligt samvete. Har "sparkat ut" sambon från sovrummet... Han har blivit förkyld och jag är LIVRÄDD att bli smittad. Vill inte genomgå förlossningen med enorm halsont eller täppt/rinnig näsa... Så i natt sover han i gästrummet. Jag sa att jag tänkte sova där, men när jag kom upp hade han redan installerat sig i gästrummet <3 Känner mig lite hypokondrisk och sjåpig, men men. Förlossningen är ju snart här!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte oxå på det. Att det kanske är därför han stannat inne ett tag. För att han vill vara en jungfru.. =)
    Hoppas att du inte blir smittad och att din sambo kryar på sig snabbt. Skulle ju vara trist om han var dålig när det är dags (jag förutsätter att du inte blir smittad, så dig nämner jag inte ens=)).
    Kram

    SvaraRadera