Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 12 november 2012

Partaj är jobbigt.

Vi var på kalas i lördags och jag var "bakfull" hela dagen igår. Obs! Det starkaste jag drack var Coca-Cola :-) Var helt slut hela dagen igår. Vet inte om 90-åringen, jag eller Emil var tröttast igår efter att träffat så många ;-) Tydligen släpade det efter idag också för Emil och jag somnade om och somnade om och kom inte ur sängen förrän 11-tiden idag. Försöker ta oss ut varje dag direkt efter frukost intagits för sen sover Emil så himla gott i flera timmar och jag hinner massor ute. Mockar, rider (bara hemma där jag ser och hör barnvagnen) och idag hann jag packa en massa ved också. Hann allt utom det jag skulle...= städa inne. Men det är ju en dag imorgon också!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att du kan rida. Trodde faktiskt att det skulle bli en utmaning för dej att lyckas med det :).
    Hur glada är inte dina hästar?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första korta ridturerna var intressanta. Ena hästen ville,bara springa (är rätt het normalt sett också). Andra hästen höll på att ha av mig när han helt plötsligt fick glädjefnatt och bockade lite utan förvarning :-D
      Trodde aldrig jag skulle kunna rida båda samma dag och dessutom flera gånger i veckan!! Men Emil sover jättegott i vagnen ute. Igår 3 tim i sträck :-)
      Kram

      Radera
  2. Härligt att höra! Hahaha tur att du inte ramlade av och bröt armen eller nåt. Det hade kunnat bli jobbigt =)
    Kram

    SvaraRadera