Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 27 november 2012

Tröttisar :-)

Jag tror att jag får tillbaka för allt bök i början av Emils liv nu. Förväntade mig en stökig natt eftersom han kunde få feber och må dåligt efter vaccinationen. Hur natten blev? Tja, han sov i åtta (8!) timmar. Då väckte sambon honom för att byta blöja. Den var torr :-o. Sen fick Emil lite mat och så somnade vi om och kvart över 11 (ELVA!!!) vaknade jag av att han låg vaken och snackade bredvid mig :-D Det enda jag märkt idag är att han är lite tröttare än vanligt. Tydligen var mamman också lite tröttare än vanligt trots att hon inte fått någon spruta ;-) Har försökt få till något bra julkort. Problemet är när jag har hyfsad koll på kameran så tittar han bara gravallvarligt in i den. När jag ägnar mig åt Emil och han skrattar jättecharmigt ja då blir korten urusla och jag får med halva honom i ett hörn av fotot... Hmm. Tja, JAG får ju se alla härliga leenden i alla fall även om de är svåra att fånga på bild :-)

2 kommentarer:

  1. Nils sov också väldigt bra efter första vaccinationen.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Det är du så himla värd. Tror oxå på att allt blir balanserat tillslut. Hoppas på att tonåren blir lätt jag. Då kan jag ta en gnällig bebis :).

    Du får be din sambonsyå bakom kameran medan du underhåller Emil. Då kanske det funkar?
    Ellie är likadan. När jag tar fram mobilen tittar hon lite chockat på den med världens roligaste min - varje gång. Hahaha, nåja...en vacker dag :)
    Kram

    SvaraRadera