Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 4 januari 2013

Kärlek

Älskar hur han ser på mig med ett stort stort leende på morgonen.
Älskar när han somnar i min famn och man känner hur han blir tung och alldeles avslappnad.
Älskar när han håller i mitt finger. Hårt håller han, eller så plockar han och känner med sina små händer.
Älskar när han pratar med mig och när han försöker göra pruttljud, men det kommer bara spott. Älskar när han pratar och ler när man byter blöja.
Älskar att bada och han stormtrivs och plaskar med fötterna så att man blir alldeles nerstänkt.
Älskar när jag nattammat och ska lägga honom i spjälsängen igen och han är alldeles avslappnad och lutar huvudet mot mig.
Älskar när han ligger i babygymmet och plötsligt slutar leka och ligger och tittar på MIG med ett stort leende
Jag tror jag älskar min lilla bebis väldigt mycket :-)

3 kommentarer:

  1. Underbart!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Precis som det ska vara. Han älskar dig nog minst lika mycket som du älskar honom :)
    Kram

    SvaraRadera