Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 24 januari 2013

Mitt lilla hjärta

Ny "rutin" ikväll. Nattammade i gästsängen som vanligt, men sen fick sambon komma in och rapa Emil och lägga honom (för att jag skulle slippa lyfta med min rygg). Emil började yrvaket vrida på huvudet och leta efter mig. Mitt lilla hjärta! Så jag tog över igen, stoppade om honom och pussade god natt och stoppade i nappen. Tänk att han saknade mig.
Tänk om han tycker om mig lika mycket som jag tycker om honom?!!
Eller...nästan lika mycket i alla fall. Jag begär inte att han ska vara lika stormkär som jag :-P

Han börjar så smått förstå det här med tittut tror jag. Vi leker tittut i babygymmet och idag gjorde vi det i bilen medan vi väntade på att sambon skulle komma ut från affären. Han tycker det är jätteroligt när man kikar fram och säger "hej" eller "tittut" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar