Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 16 november 2011

Dagens status

Känner mig tjock. Har ingen aning om det stämmer (att jag gått upp i vikt) för jag har varken vägt mig före behandlingsstarten eller nu. Det är bara känslan.
Gör lite ont vid vänstra äggstocken. Det är också på den sidan det brukar göra som ondast vid ultraljudet.
Lite småont i huvudet, men inte så farligt.
Trött som sjutton! Sovit lite halvdant i natt, det gör ju inte saken bättre.

Men gud sicket muntert inlägg det här blev då... ;-) Förlåt!
Jag är inte lika deppig som det låter när man läser ovanstående. Var mer tänkt som lite kom-ihåg om jag undrar senare. Förutom tröttheten är det ju rätt ok.

Imorgon ska jag smita från jobbet ett tag. Har ultraljud på förmiddagen.
Lite jobbigt är det att hålla allt det här hemligt och ändå lyckas ta sig iväg på olika behandlingar/undersökningar.
Ibland tänker jag att det vore enklast att berätta på jobbet, men så säger magkänslan NÄÄÄÄE. Det här är MIN sak. Inget jag vill att DE ska veta. Så vi kör väl på magkänslan. Hoppas på att ingen märker någonting imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar