Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 29 november 2011

Ruvardag 4

Tiden segar sig fram! Är evigheter tills jag kan få testa. Gick och klämde lite på bebiskläder igår, men lyckades hålla fingrarna i styr :-)
Tur att jag inte hittade någonting riktigt fint!!
Det stör mig att det är så otroligt uppdelat på tjej- och killkläder.
Varför inte en massa gröna, gula, grå, orange, marinblå kläder som kan passa oavsett?!?
Inser att jag kommer få det jobbigt sen om det blir nåt. Jag som inte gillar vare sig rosa eller ljusblått ;-)

Har fortfarande ömma bröstvårtor, men det har jag ju haft sen före äggplocket så det kan inte vara nåt symptom på graviditet. Har mensvärkliknande smärta ibland, det hugger liksom till och så går det över efter en liten stund. Annars är det som vanligt (=trött som sjutton på morgnarna och seg hela dagarna).

1 kommentar:

  1. Det händer en hel del känns det som, mycket som är nytt och inte är som den "gamla" jag.. :) Har uppdaterat om lite symptom på bloggen, men än är jag fortfarande så rädd för att något ska gå fel.
    Längtar som en tok tills Vul då vi förhoppningsvis får se vårat mirakel, tiden dit går fruktansvärt långsamt bara..

    Jag verkligen tror och hoppas att ni ska lyckas! :) Mina tummar hålls och jag är här inne och kollar hur allt står till då och då! :) Riktigt spännande ju!!

    Kram!

    SvaraRadera