Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 7 november 2011

Wohoo

Ringde imorse och ska få starta med sprutorna redan nu på torsdag!!
Den 10:e alltså. Blir lite fundersam...är ju rätt långt till vecka 48 då vi har äggplocket inplanerat. Men enligt barnmorskan så ska jag börja med Puregonet redan på torsdag och sedan komma och ta blodprov tisdagen den 15:e.
(Notering till mig själv: drop in mellan 8 och 9.30)

Haha, lika bra att skriva ner allting för med tanke på allt som snurrar i huvudet nu så vet man aldrig om man kommer ihåg rätt sen och jag har det ju inte nedskrivet någon annanstans än här än :-)

Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot äggplocket. Men jag ska försöka att inte måla upp värsta skräckscenariot... Lite smärta kan det ju vara värt trots allt. OM det nu går vägen.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att se att fler är i samma situation som en själv. Vi har också äggplock planerat i vecka 48. Spännande. Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!! Då kan vi våndas tillsammans sen :-) Å fira ihop också. För det ska vi! Det SKA funka för oss!!

    SvaraRadera