Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 19 december 2011

5+5

Vecka 7 närmar sig :-)
Har inte så många symptom tycker jag. Ont i bröstvårtorna gör det. Sen är det lite molvärk till och från.
Har vaknat 2 nätter och varit utsvulten. Så hungrig att jag mår illa. Nu har jag med mig en kanna vatten och lite kex vid sängen. Bara för det vaknade jag inte hungrig i natt :-)

Snö har det kommit i alla fall. En dm blötsnö bara i natt! Hur ska det här sluta? Hoppas på minusgrader omedelbums för det blir ju sååå moddigt och slaskigt! Men det blir ju lite mer julstämning i alla fall!

3 kommentarer:

  1. Mår lite bättre, betydligt bättre när det gäller oron, men det onda och ömheten är fortfarande kvar.. Men allt kommer att vara såå värt det i slutänden, nu vet jag ju att allt är bra med liten och det gör mycket! <3

    Tack för omtanken!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åååh vad kul att du hunnit gå så långt. Nu kommer tiden gå så snabbt till ert ul!! Ja, jag hoppas oxå på ett plus. Skulle vara så himla kul! Man hoppas så mycket att det nästan gör ont.

    Jobbigt med illamåendet. Min syster hade ett sånt där armband för åksjuka när hon var gravid. Det hjälpte tydligen lite. Hon mådde ifs riktigt dåligt och fick använda sig av akupunktur tillslut..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, nu är det bara 2 veckor prick kvar till UL. Spännande att se om kroppen bara har lurats :-S ;-)
    Det där med hoppet...I know! Men lova att du inte deppar förrän du testat på RÄTT dag. Jag testade ju minus när jag provade för tidigt och hann deppa lite...
    Fast illamåendet gör inget. Har bara mått illa EN dag. Sen att man blir illamående/jättehungrig när magen är helt tom går ju lätt att åtgärda. Bara se till att man äter lite mer regelbundet :-) Går över så fort jag äter nåt.
    Jag är SÅ tacksam för det och jag tycker JÄTTESYND om alla som mår illa. Det är ju verkligen skitjobbigt (kommer från en som är åksjuk och spydde varje gång jag åkte bil när jag var liten)!! Hoppas att jag klarar mig nu när jag inte har börjat må illa än! Hoppas att du klarar dig också!
    Kram

    SvaraRadera