Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 1 december 2011

Ruvardag 6

Sover otroligt dåligt på nätterna. Vaknar ofta och det resulterar i att jag är tröttare på morgonen än när jag gick och la mig :-/
Vet inte om det är en biverkning på Progesteronet?

Annars har jag fortfarande ömma bröstvårtor och lite mensvärkliknande smärtor som kommer och går. Försöker tänka att det är ett positivt tecken.
Nu 12 dagar till testning. Kliar redan i fingrarna.
Fast samtidigt...jag har ju trott att det funkat när vi inseminerat också, och ändå så har jag bara fått minus varenda gång och man blir ju SÅ besviken.
Skönt på ett sätt att nu få "tro" att man är gravid. Ett litet tag till... :-)

2 kommentarer:

  1. Bra att du är positiv!! :) Dom mensliknande smärtorna hade jag med, men trodde på en gång att det var mensen som var på gång, men icke! :D Så hoppas att det är lika positivt för dig!! Håller mina tummar allt jag kan!

    Ja, vi fick faktiskt ganska mycket snö, men nu som vanligt så är det mesta borta och det är is överallt istället, så mer snö vill jag också ha! :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra! Då är det ju verkligen ett gott tecken!! :-) Åhhh, nu längtar jag tills jag får testa...!!

    SvaraRadera