Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 22 december 2011

Torsdag??

Jag hade torsdag igår. Så idag är det...torsdag?! Igen? Lite förvirrande och mycket jobbigt då jag är trött så ögonen går i kors och det småsnurrar i huvudet :-/
Har lite svårt att hålla humöret uppe när jag är så himla trött. Tittar på klockan hela tiden och längtar tills jag kan få kasta mig i bilen och åka hem. Att jag ska hem och storstäda huset är en annan historia, men skönt bara att få komma hem och vara hemma! Ångrar SÅ att jag inte tog semester idag och imorgon, eller åtminstone imorgon. Nåja, får väl sova mig igenom Kalle kl 15 på julafton i år igen då :-) Brukar i alla fall hinna se tomteverksta'n!

Dåliga nyheter för vännen Dags för en liten, som testade negativt på ruvardag 12 (dag 11 enligt min räkning om man ska jämföra). Jag tjuvtestade ju på dag 10 och fick minus så jag fortsätter att hålla mina tummar för att det blir ett PLUS på testdagen.

3 kommentarer:

  1. Tack söta du!! Jag hoppas oxå på att det blir ett plus. Känns dock som att det skulle vara lite konstigt om samma sak som hände dig händer mig. Känns inte som att det tillhör vanligheterna..

    Har fått hem tester från testlagret idag. Så nu kan jag testa fler gånger om =)

    SvaraRadera
  2. och du, du klarar det trots att du inte har tagit semester! Tvätta ansiktet i kallt vatten med jämna mellanrum så blir det kanonbra.

    SvaraRadera
  3. Tack! Det var häftigt idag. Och det känns helt overkligt att det finns något där inne. :) jag bad om en bild så hon skrev ut en till oss. Annars hade vi tänkt att foto skärmen bara, för en bild vill man ju ha :)

    SvaraRadera