Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 16 december 2011

Äntligen!!

Igår inhandlades de sista julklapparna så nu är jag ÄNTLIGEN klar!! Underbart :-)
Har bara ett fåtal kvar att slå in. Så skönt när det mesta är gjort.
Tänk nästa jul kanske jag har massor av leksaker att slå in... ;-) I och för sig vet jag ju från syrrans barn att första julen är det i alla fall pappret och snöret som är det mest intressanta. Hahaha.

Är så velig. Sambon tycker verkligen att vi ska vänta med att berätta och jag vill verkligen berätta för mamma på julafton. Så svårt!! Så mycket lättare om vi hade tyckt lika :-/
Fast ni verkar ju vara på MIN sida i alla fall :-) Får grubbla lite till, är ju en vecka kvar dit.

Slut på progestonet från och med idag. Tog sista igår kväll. Lite skönt faktiskt! Litar på att kroppen tar hand om mitt lilla mirakel nu!
Är lite fascinerande att den där lilla i magen ska ha hjärtslag redan! Har svårt att förstå det :-) Längtar sååå till ultraljudet när vi ska få se det! Hur sjutton står "vanliga" människor ut till nästan halva graviditeten har passerat?!?

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Stort GRATTIS till plusset, så härligt! Tycker du gör rätt i att njuta och glädjas över att du är gravid. (jag är avis, jag klarar inte det, men hoppas att det kommer så småningom...) Vi borde vara ungefär lika långt gångna i graviditeten va? Jag har ingen jättekoll, då jag blev gravid direkt efter min skrapning, men vet på ett ungefär när äl va iaf, alltid något ;-)

    Håller tummarna för oss båda, och önskar dig en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Hoppas att du snart vågar njuta lite! Klart det ska gå bra det här.
    Ha en riktigt god jul du med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för din kommentar! :)

    Kramar och trevlig fjärde advent!

    SvaraRadera