Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 14 december 2011

Jahapp

Jeans är vad som gäller nu då.
Provade 2 andra byxor idag, eftersom jag ville ha något annat på mig när vi ska på julbord med jobbet idag. Jag kan inte ha några andra byxor än jeansen :'-(
Katastrof!
Man kan inte bara äga ett par användbara byxor. Hur gick det här till??
Kan inte skylla på graviditeten heller än...

Är motiverad att banta, men det går ju inte heller just nu! Så...antar att jag måste ut och köpa mig ett par byxor till. Kjol känns inte som ett bra alternativ att ha hela vintern! :-S

2 kommentarer:

  1. Jag älskar mina leggings, har ett par gravid jeans. Men kan stark rekommendera leggings :)

    SvaraRadera
  2. Men är det inte väldigt kallt med leggings på vintern? Jag är en sån där riktig fryslort :-)

    SvaraRadera