Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 29 december 2011

Mera gnäll ;-)

Ögonen går i kors i dag igen. Hade en lite lite lite bättre dag igår och gav mig på storhandling.
Men hur vi än kämpar och försöker så lyckas vi inte komma i säng före 21:30. När klockan ringer halv sex är jag helt (HELT!) färdig. Orkar inte ens kämpa upp ögonlocken utan går upp, klär på mig och äter frukost med stängda ögon *ler*
Så här trött brukar jag vara om jag sovit 2-3 timmar på en hel natt...
Bara att vänja sig antar jag för vad jag förstår ska det hålla i sig ett par veckor.

Känner mig på lite smågnälligt humör, men jag ÄR glad att vara gravid! Det är jag. Mycket tacksam också :-) Men det hjälper mig inte att hålla mig vaken och göra ett bra jobb på jobbet.

3 dagar kvar på det här året nu. 2012 blir ett bra år! Det känner jag på mig!! :-)

2 kommentarer:

  1. Tack för dina hälsningar hos mig! Så spännande att ni snart ska på ultraljud! Vilken dag? kram

    SvaraRadera