Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 2 december 2011

Ruvardag 7

Nu har vårt blivande mirakel snart bott exakt en vecka i min mage.
Skulle kunna ge vad som helst för att få kika in där inne och "kolla läget".
11 dagar till testning. Fortfarande en evighet!

Längtar som sjutton efter lite VINTER nu. Minusgrader och lite snö. Hästarna är konstant leriga, gummistövlarna väger dubbelt så mycket pga all lera som fastnar, kläderna blir skitiga, bilarna blir jätteskitiga och det är jättehalt i leran. GE MIG VINTER! Dock gärna lite mindre snö än förra året ;-) Man vill ju inte ploga varje kväll...

5 kommentarer:

  1. Jobbig väntan. Men jag hållet mina tummar. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, både jobbig väntan och härlig väntan. Om man inte vore så ivrig att få veta är det ju rätt mysigt att TRO att det har fungerat... :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna här! jag har min spruta i kylen för det stod så i bipacksedeln. Men tror att man kan göra lite vilket som.

    Hur mår du annars?
    Jag längtar oxå till vintern!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna!

    Sv:
    Får tänka på om det ska bli en bild på julkortet... ;)

    SvaraRadera
  5. Dags för en liten och Tea: Tack! Vad ni är gulliga :-) Alla tummar behövs!

    Jag mår bra. Lite småont i magen som kommer och går. Känns som mensvärk-light lite då och då, men inte hela tiden som före/under mens.
    Trött som sjutton är jag, men det hör nog mer ihop med min vanliga vintertrötthet. Känner mig lite som en zombie. Men sambon får skratta lite åt mitt morgonutseende med röda ögon, påsar under dem och när jag nästan sover mig igenom frukosten :-P

    SvaraRadera