Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 6 december 2011

Ruvardag 11

Ja, dagarna rullar på men än är det långt till testdagen. Tänkte som så att så länge man inte får mens borde man i alla fall vara säker. Nä. Googlade runt och progesteronet gör tydligen att man inte får mens.
Så man KAN testa minus sen även om man inte fått mens före testdagen :-S
Men det kan ju också vara så att det HAR funkat. Den som lever får se!
Jag är i alla fall MKT otålig :-)

Som tur är har jag mycket att göra på jobbet så dagarna går rätt fort. Saknar verkligen dagsljuset!! Red ingenting i helgen för det blåste storm och var inte skönt alls. Nu igår och idag...det lockar verkligen att "skolka" och vara hemma och rida hästarna!! Tur att jag är så pålitlig och lojal för arbetsgivaren... ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara säga att jag har gjort fyra försök och de har då sagt åt mig att inte rida, åka skoter etc. Vet inte om det har någon påverkan men kanske kan vara något att tänka på!?

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hmm, vad konstigt! Jag frågade specifikt om det och det var inga problem alls :-/ så länge man inte hade ont etc. Hon (läkaren) tyckte att det nog till och med kunde vara bra (mentalt) att rida. Svårt att veta när alla säger olika. Nu har jag ju ridit exakt en gång sedan insättningen så jag tror inte det påverkat något. Det har ju mest berott på vädret, mörkret och min kvällsseghet som dragit mig till soffan istället ;-) Jobbigt när man inte får entydiga besked från läkarkåren!!!

    SvaraRadera
  3. Jätte spännande är det ju!! :) Tack så jätte mycket! :)
    Håller tummar och tår för dig, riktigt spännande ju!!

    Kram

    SvaraRadera