Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 2 december 2011

Jag är ju hopplös!

Jag är helt hopplös på att glömma bort saker ibland.
Barnmorskan var väldigt tydlig med att jag skulle väga mig varje morgon för att se så att jag inte samlar på mig vatten. Max 2 kg, sen skulle man höra av sig.
Hur många morgnar tror ni jag har kommit ihåg det?
Två. På en vecka har jag kommit ihåg det TVÅ gånger. Fy på mig!
Ena gången vägde jag 2 kg mer dessutom, men jag intalade mig att den morgonen hade jag både ätit frukost innan vägningen och hade jeans, t-shirt och tröja på mig så det borde vara förklaringen jämfört med första vägningen som var före frukost och utan kläder.
Visst är jag duktig?! *host host*
Kanske skulle sätta mobilen på vägningsalarm... men så dags nu när det redan gått en vecka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar