Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 2 juli 2012

Bälte

Idag är det jag och bältet. Har det på så fort jag ska stå och gå Ändå har jag tagit det lugnt i helgen och försökt variera mellan sitta, ligga, stå och gå. Insåg att jag inte skulle palla en timmes bilkörning, spring i trappor, kånkade och timmar av stillasittande, så idag är jag hemma. Försöker vända bebisen åt rätt håll genom att stå på alla fyra med rumpan i vädret och huvud och axlar så långt ner som möjligt. 15 min ska man stå så. Varannan timme! 5 dagar i sträck. Jag tolkar det som dagar och inte dygn, för vem orkar med sånt varannan timme dygnet runt?! Pallar som mest 8 min, sen gör bäckenet alldeles för ont. Men tänker att lite måste vara bättre än inget :-) Vänd på dig bebisen! VÄND!! Är inte sugen på vare sig vändningsförsök, föda med sätesbjudning eller kejsarsnitt...:-S Men det är ju tid kvar än! Har tid för ny koll av läget på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar