Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 11 juli 2012

Vändning

Ja, idag är det dags. Lite nervös är jag. För att nåt ska hända så att bebisen inte mår bra efteråt (ibland måste de göra kejsarsnitt efter). För att det ska kännas obehagligt. För att det inte ska gå och vända. För att överhuvudtaget tillbringa några timmar på sjukhuset.
BB-väskan får väl åka med för säkerhetsskull. Inte alls färdigpackad än. Eller allt till bebisen finns, men till mig finns än så länge en förpackning största bindorna jag hittade plus EN trosa. Kan ju tänkas att jag borde packa lite mer än så åt mig ;-) Men det var roligast att packa åt bebisen...

Jag ska få belöning efter vändningsförsöket! Vi ska åka och hämta ut vagnen. Min nya fina vagn (ehh, tja...VÅR vagn då ;-) ).
Tänk - snart står den hemma i hallen redo att bäddas... *lycka*

7 kommentarer:

  1. Lycka till! Allt kommer säkert gå jätte smidigt!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att allt går bra idag!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till!! Härligt att fp hämta vagnen, visar du en bild sen? Tycker faktiskt att du förtjänar en chokladkaka med :).
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lycka till idag! Spännande att hämta vagnen också:)

    SvaraRadera
  5. Lycka till!

    Sv
    Ja han är lite lik Signe mest när han gråter. Då skrynklar han ansiktet och drar in läppen precis som Signe.

    SvaraRadera
  6. Alla: Tack så jättemycket för alla lyckönskningar :-)

    SvaraRadera