Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 6 juli 2012

Fredag, lite bilder och en film (!)

Första dagen som jag är hemma som inte helt överskuggas av mitt dåliga samvete! (över att inte vara på jobbet...)

Sovit skitdåligt i natt. Upp och kissade varannan timme. Inte i onödan utan jag var verkligen jättekissnödig alla gångerna. Vaknade till när sambon gick upp för att åka till jobbet, men sen sov jag som en liten gris ända till strax efter nio! Då helt plötsligt 5 timmar i sträck utan att gå på toan?!!
Skönt att få sova lite i alla fall. Det var välbehövligt!
Har lyckats fånga lite rörelser på bild!
Ingen jättebra film, men han verkar lite blyg nästan. Det kan bölja en hel del och så drar jag igång mobilkameran och det blir alldeles stilla... så det här är vad jag lyckats fånga på bild i alla fall!


Ignorera den otroligt fula klänningen! Den är superskön och planen var att färga den svart när jag köpte den, men sen har jag liksom aldrig fått tummen ur på den fronten. Den är skön i alla fall!
Är huvudet som guppar runt närmast kameran :-)

Bästa efterrätten - hembakad kladdkaka, vispad grädde och egna söta goda jordgubbar från jordgubbslandet. Finns inget godare!

Magbilden är inte dagsfärsk utan från i måndags. Alltså vecka 33+5.
Skönt med bältet, men man ser ju inte klok ut ;-)
Fått toppen av min svärmor, sambon tycker den ser ut som en bordsduk, med hål för huvudet. Men den är såååå mjuk och så skön att för min del kvittar det hur den ser ut. Den är helt underbar att ha på sig!

2 kommentarer:

  1. Härlig film. Men ser verkligen hur han bökar jättetydligt. Jag längtar tills det blir så tydligt på mig. Nu ser jag bara puffningar. Jag gissar att det var mer än så som du kände när de tydliga rörelserna på videon =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, huvudet både syns och känns när han flyttar runt!
    Hoppas att du (och jag from nästa vecka) får se små fotsulor tryckas ut mot magen :-D
    Kram

    SvaraRadera