Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 9 juli 2012

Nojig

Det hemska som hänt Libra gör att jag blivit extra nojig.
Igår var det alldeles lugnt i magen. HELA DAGEN! Plus kvällen innan. Vid lunch började tankarna vandra iväg...

Man tror ju alltid det värsta! Åt kylskåpskall kräm och mjölk till lunch och fick någon sur knuff/spark från insidan. Kunde andas ut lite :-) Sen lugnt hela em. Då kom oron IGEN! Inget bökande alls i magen som de senaste dagarna. Åt lite glass efter maten och svalde några bitar innan det hann smälta. Körde också in lite fingrar i magen och jorå - fick lite puff tillbaka.
Antar att han blev lite irriterad på att inte få sova ifred för sen när vi gick och la oss levde han rövare i magen så att jag omöjligt kunde sova. Men det var bara så otroligt skönt med livstecken att det gjorde absolut ingenting!!! Behöver jag säga att jag blev glad när jag vaknade nyss och han buffade runt i magen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar