Lilypie Second Birthday tickers>

fredag 27 juli 2012

Trötter

Idag är det segt! Somnade efter midnatt, vaknade 3:40 och kunde INTE somna om. Inte förrän kl 8. Ont överallt, kissnödig, hungrig, bebis som försöker bryta sig ut vid sidan av naveln. Allt tillsammans gör att sömnen är urusel. Glad att jag inte jobbar!! Fick hyra en Tensapparat hos mvc i onsdags. Den får jag ha tills förlossningen är avklarad. Provade lite redan i onsdags och i natt (morse) körde jag den på ryggen/höfterna. Bra apparat det där. Undrar om man borde skaffa en egen till mensvärken? Kanske vore nåt :-)

2 kommentarer:

  1. Kan inte mer än instämma att TENS apparaten är ju grym. Hade den igenom hela min förlossning som enda smärtlindring. Vi köpte en, har haft den under graviditeten men tänkte ha den till mensvärk, skruttans växtvärk och när man själv får besvär med rygg och axlar. Väl investerade pengar...

    Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade aldrig provat Tens så var glad att det gick att hyra och prova på.
      Vad köpte du för märke och var? Min bm sa att de som var bra var dyra, men hon sa aldrig hur dyra de är. Hyra kostade 280:- för tiden från v37 till förlossningen, det tyckte jag var ok för att testa om det var en bra smärtlindringsmetod.
      Är redan såld på den :-) Vill ha en egen!!
      Kram

      Radera