Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 21 februari 2012

Höga förväntningar

Letade upp Verums citronyoghurt på en annan ICA-butik igår. Provåt den imorse. Jättebesviken. Kändes alldeles för söt. Hade säkert gillat den massor innan graviditeten. Nu åker den jojo i halsen :-S
Jobbigt med höga förväntningar som sen faller platt när det inte alls var så gott som man tänkt sig. Bara att fortsätta med den naturella då. Kanske droppa lite färskpressad apelsin i och testa det?
Ja, man vet ju som sagt inte vad det är man gillar förrän man provar :-)
Inte alltid som man tänkt sig.

Semlor funkar inte heller så bra längre. En halv får jag i mig, inte mer. Tar bara tvärstopp. Men jag är konstant sugen på de gula i Gott & blandat. Måste nog köpa en påse till i helgen. Sambon äter snällt upp alla svarta, röda och gröna och lämnar de gula och orangefärgade till mig ;-)

4 kommentarer:

  1. Testa citronfilen från Arla istället. Den är inte alls lika söt.
    //UMa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok :-) Om inte annat gillar jag nog den efter graviditeten. För jag gillade verkligen citronyoghurt i Italien. Testade en yoplait (stavas det så??) citron/lime yoghurt till mellanmål nu på fm och den var lite bättre.
      Jag brukade gilla söta saker som Arlas jordgubbsfil t.ex. Nu gillar jag naturella bättre. Skumt :-) men bara gilla läget.
      Kram

      Radera
  2. Jag har kylen full med "Perle de lait" citron youghurt från yoplait.
    Jag tror den finns på ica kvantum..
    Den är himmelsk:)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får kolla upp den :-) Idag åt jag naturell yoghurt till lunch (ja jag VET att det är dålig lunch, men nu hade jag ingen matlåda och ingen tid att handla någonting) och då var inte ens den god :-S
      Smaken ändrar sig snabbare än vädret just nu å det vill inte säga lite det ;-)

      Radera