Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 8 februari 2012

Svärmor och svärfar

Igår var vi på besök hos svärmor och svärfar och talade om att de nu snart är farmor och farfar :-)
Så nu är bollen i rullning. Nu är det inte lika hemligt längre!
Cheferna vet, några av sambons jobbarkompisar vet, några av våra syskon vet, våra föräldrar vet.
Å alla blev glada, t.o.m. cheferna :-)

Första direktiven redan utdelade: köp INGA leksaker som låter nåt. Jag tycker nog fortfarande att det är ok med de som har batteri för då kan man ju plocka ur batterierna när man ledsnat på oljudet. Men man vill ju inte ha trumpeter, visselpipor eller trummor eller liknande...
Ska skriva ihop en önskelista på VETTIGA saker tänkte jag. En liten mjuk boll, lego, barnböcker, kläder och annat. En sak vill jag däremot ha som låter: en sån där speldosa att hänga vid skötbordet. Men det köper jag kanske en utan att konsultera sambon ;-)
Trots allt styr man ju själv när den ska låta och inte låta!

Idag är jag fortfarande supertrött. Men det beror på att det släpar efter sen igår plus att det blev sent igår kväll eftersom vi var på avslöjarturné på kvällen. Ska skynda mig hem i eftermiddag och kanske hinna med en liten power nap. Om inte annat så blir det TIDIGT sänggående ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar