Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 9 februari 2012

Snabbväxande

Här går det undan! För en vecka sen var ju fostret 58 mm på UL. Nu är det enligt infon på sidan av min blogg ca 71 mm. Inte undra på att man är hungrig om förmiddagarna!
Jag misstänker att det är någon där inne som snor varenda kalori ;-)
Den här veckan kan man tydligen avgöra vilket kön det är. Spännande!
Fast vi får väl hålla oss med att veta till RUL:et i mars innan vi får veta.

Nu på morgonen är höfterna/bäckenet helt ok. Får se när det börjar idag. Kanske när jag börjar kånka saker? Har ingen lösning på problemet för vad ska jag jobba med om inte de sysslor jag är anställd för :-/
Kan ju inte bara sitta på en stol framför datorn. Det är ju inte det jag är anställd för...
Oh well. Läste någonstans att det här med foglossning kan dyka upp och sen försvinna. Hoppas på det! Har ingen lust att ha det ända till augusti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar