Lilypie Second Birthday tickers>

torsdag 2 februari 2012

Nu så

Lite dålig uppdatering här, men jag tog en semesterdag igår och umgicks med mina 4-benta hela dagen. Heeeelt underbart!
Så nu är det måndag och imorgon fredag. Tjohoo :-)

Har outat nyheten till ena chefen idag. Gick över förväntan. Kanske inte allra bästa att berätta det på lönesamtalet, men...jaja. Vad göra. Ska ju på KUB-test imorgon och vill inte behöva ljuga om det. Nu vet han och de kan också börja planera för vikarie till hösten. Känns bra.
Har mailat den andra chefen, för han pratar rätt högt och det finns många nyfikna öron i korridoren...

I övrigt så verkar illamåendet borta.
Trött är jag, men mindre än förr. I natt var också andra natten i rad (!!!) som jag fick sova sammanhängande utan en kisspaus mitt i natten. Wohoo.

Livet känns lite lättare på en gång :-)
Imorgon är det fredag också! Äntligen helg igen!!
Hoppas ni har det bra allihop!!

2 kommentarer:

  1. Kul att vi har RUL-tid samma dag! Du ska se att vi nog ligger på förlossningen samtidigt i sommar också ;) Skönt att ditt illamående börjat gå över. Jag känner mig också mycket mindre illamående nu. Som att livet har återvänt till en eller så :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Nytt liv på nåt sätt :-)
      Kommer du befinna dig i Uppsala på förlossningen? Vi kanske till och med ses ;-)

      Radera