Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 7 februari 2012

Blog award

Jag fick en blog award av snälla Libra som just nu genomgår sitt första ivf-försök. Så spännande att följa och få vara med hela vägen. Håller mina tummar att ni lyckas redan på första försöket!!!

Vill lämna blog awarden vidare till följande 5 bloggare som jag följer flitigt:
Dags för en liten som har genomgått sin första ivf strax efter mig och fick negativt resultat, men som nu har plussat efter FET :-)
Dear pink butterfly som är inne på ivf 4 nu och äntligen bor det en liten parvel i magen!
Min längtan som kämpar för en bebis och har lite kaotiskt runt sig med bonusbarn och stök. Kram.
Ruht som väntar på att "Bullen" ska komma ut när som helst (eller 2 mars har jag ju gissat så än får Bullen stanna ett tag till tycker jag ;-) ).
Denise Karlsson som väntar på sin lilla Julian. Har också nyligen förlorat sin pappa liksom jag (känns som nyss fast det är 2 år nu).

1 kommentar:

  1. Men tack snälla<3
    Känns så overkligt att läsa att det bor en liten parvel i min mage*hihi*
    Puss & kram

    SvaraRadera