Lilypie Second Birthday tickers>

söndag 15 april 2012

22+4

Veckorna rusar fram. Köpte mig 2 nya toppar i fredags. Antar att man kan tänkas vilja ha dem även ett tag efter förlossningen så det känns ok att köpa lite att byta med. Blir lite tråkigt om man går runt i samma hela tiden och att man tar dem från tvättstrecket nästan innan de torkat ;-)

Nytt på krämpfronten: ischias på vänster sida. Helt olikt det bäckenproblem jag har på höger sida och i fram. Tror kanske inte att ischiasen är graviditetsrelaterad eftersom jag får så ibland. Men det gör ont på ett helt annat sätt :-)
Idag har jag suttit på altanen i solen. Härligt! Passade på att laga ett hästtäcke. Inte kul, men vädret och kattens sällskap gjorde det uthärdligt!!
Jag fick sommardäck på min bil och dessutom nytvättad bil, utan att ha lyft ett finger. Kliade i fingrarna, men vet ju att jag bör hålla fingrarna i styr för att inte trigga foglossningssmärtan. Lyckades idag. Heja mig! ;-)
Nu borde jag verkligen städa, men blogga blev plötsligt väldigt roligt :-P
Nä, dammtrasan - here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar