Lilypie Second Birthday tickers>

tisdag 10 april 2012

Nya symptom

I helgen har jag hunnit med att blöda näsblod (trots all sömn!) och att blöda rejält från tandköttet vid tandborstning. Antar att jag får snyta mig/borsta tänderna lite försiktigt ett tag framöver.

Nästäppan hänger kvar. Antar att den tänker stanna ända tills bebisen är ute? Än så länge klarar jag mig utan nässpray etc och ska försöka klara mig så länge det går för jag brukar bli beroende av den så snart jag börjar med den. Vill inte vara vråltäppt i sommarvärmen sen så jag försöker härda ut nu.

Magen är ännu lite större tycker jag. Köpte ju 2 nya behåar för inte så länge sen. Slog till på amningsbehåar och tänkte att de blir bra även sen. Nu börjar de redan kännas i minsta laget... Var ska det här sluta?!? ;-)
Knalla in på en klädbutik och be om 2 containrar med axelband tack ;-) :-P

2 kommentarer: