Lilypie Second Birthday tickers>

onsdag 25 april 2012

Så fel jag hade :-)

Jag trodde förut att gravida vaggade fram för att det var tungt och att man kanske hade lite ont i ryggen.
Nu vet jag ju bättre... idag gör det ont både i fogarna i bäckenet och framtill nertill på magen (på sidorna). Kan det vara ligament som protesterar mot töjning? Ingen aning. Men jag vaggar fram. Försöker gå sakta så att det ska synas lite mindre :-)
Magen känns inte så tung än, men bäckenet och jag är inte riktigt kompisar. Känns fånigt att vagga fram. Tror att folk tycker att man är en hypokondriker...

Börjar bli sugen att hämta hem vagnen och bädda både den och vaggan. (Spjälsängen har vi inte lånat än)
Men det går ju inte. Då hinner det ju bli jättedammigt och måste tvättas om!
Får ha tålamod ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar