Lilypie Second Birthday tickers>

måndag 2 april 2012

Ännu en helg närmare augusti :-)

Det rullar på. Tiden går fort tycker jag!
Jag undrar lite hur sista månaderna kommer att bli. Jag tycker redan nu att det är lååångt ner till fötterna och varje gång jag ska vända på mig om natten vaknar jag och måste aktivt förflytta mig. Jag är ju inte ens speciellt tjock ännu?!! ;-) Hahaha.

I helgen kom vintern på återbesök. Vaknade tidigt på lördagmorgonen av att vinden ven utanför. Hoppas att det är sista vinterdagarna nu, för snart får jag inte ihop termobyxorna längre :-)

Jag tycker att magen växer lite lite precis hela tiden! På morgnarna framförallt känns det som att det spänner lite i huden. Antar att det kan vara så att huden töjs ut sakta men säkert... Det är lite häftigt att det fungerar så tycker jag! Ännu mer häftigt att det går tillbaka igen sen (hoppas jag... ;-) ). Att kroppen är så anpassningsbar!
Nä, jag ska väl ta och sätta fart med dagens arbete idag så att man kan åka hem om sisådär 8 timmar :-)
Hoppas att ni har en bra måndag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar